4.5/5

Service van Mijnkozijnwinkel.nl

Beste klant,

Vanaf heden werken wij met een online melding service systeem via de website.

Wij werken via dit systeem om u sneller en beter te kunnen helpen bij een service melding.
Dit betekent dat u ons niet meer mailt of appt met een service melding.

Het service online formulier kunt u geheel zelfstandig invullen en versturen.

Graag maken wij u er nogmaals op attent dat wij alleen service meldingen via deze weg opnemen.

Mocht uw melding niet volledig ingevuld zijn, wordt deze niet behandeld.

Vul onderstaand formulier in
Adres waar de reclamatie plaats vindt
Beschrijving
  • Foto's van bovenstaande gemelde zaken meesturen met dit formulier is een vereiste
  • Onvolledig ingevulde aanmeldformulieren worden niet geaccepteerd
  • Indien er meer dan 5 melding punten zijn, dan graag een nieuw formulier gebruiken
  • Reclamatieformulier opslaan op de naam van de eerder uitgebrachte offerte
  • Voor het afstellen van de ramen kunnen kosten in rekening gebracht worden.
0
Je bestellijst is nog leeg!

Het lijkt er op dat je nog niks in op je bestellijst heb staan.

Bekijken producten